Thursday 10 March 2016

گر کیف دوست دارم، از تو دارم


I never understood my obsession with handbags, until I came across this photo in a book published by British Museum.  It's all justified, genetic is involved! I must go shopping for a bracelets.

هی غر میزنه که مگه چندتا کیف لازم داری؟ اصلا تو که دائم یادت میره پول و کلیدت رو همراهت بیاری و تلفنت رو هم به من میدی تا تو جیب کتم بچپونم، دیگه کیف می خواهی چکار. منم هیچی نداشتم که جواب بدم و مظلومانه غرپذیر بودم. تا اینکه توی یه کتاب چاپ موزه بریتانیا این عکس رو دیدم و حالا دیگه می توانم بگم بابا، این عشق سر دراز دارد و فیگوری است که از اجدادم به ارث رسیده. اینم مدرک. اصلا ما جد-اندر-جد همگی عاشق کیف بودیم و "ناخلف باشم من" ... تازه می خواهم از این دست بندها هم بخرم




This photo came to my attention on jan 22, later than the date that I wrote the original post. Thanks to my friend M.


© All rights reserved

No comments: