Tuesday 21 December 2010

Happy Yalda

Happy Yalda
Originally uploaded by Shahireh

شب چله رو خیلی دوست دارم
تو طولانی ترین شب سال بهانه ای برای جشن گرفتن داشتن
تو اوج تاریکی به روشنایی بعدش فکر کردن و امیدوار ماندن
خوراکی ها رو با هم شریک شدن و شبی سراسر افسانه بافتن
ممنون از پدران و مادرانمان برای این جشن
شب یلدای همگی گرامی باد


Tonight is the Yalda night . It is the longest night of the year (in the northern hemisphere), one the Persian Celebration and it is still celebrated as the start of the days becoming shorter
Have a fantastic Yalda ;)

10 comments:

Mohammad Mousavi said...

shabe yaldatoun por setaare!

Shahireh said...

:)

همچنین شما

zari said...

شب یلدای توهم مبارک. شب خوبی داشته باشی

طرقبه said...

كارزيبائي بود
شب يلداتون مبارك و به خوشي و شاد كامي
:)

n.s said...

یلدا پرشگون بانو...

Farhad said...

salam

Yalda mobarak

احمدي فرد said...

استاد محمد قهرمان قصيده اي داره به گوبش محلي تربت حيدريه درباره شبهاي زمستان. خيلي دوست دارم اين قصيده رو براتون بفرستم و يا حتي فايل صوتي خوانش اون رو براتون تهيه كنم. يه دنيا فرهنگ اصيل در همين قصيده هست.
دنيا كنيد حس اش بياد، شايد خودم خوندم و فايلش رو براتون فرستادم

Shahireh said...

ممنون از همه دوستان
چقدر خوب که این شب دوستان هم اینجا حضور داشتند
خوشحال شدم

______________

آقای احمدی فرد
به به
قصیده محلی
از حالا دستان ما به روی آسمان باز است
که "حسش بیاد"
چه سعادتی از این بالاتر
مشتاقانه منتظرم
و ممنون

n.s said...

با كلمات يك دوست آرامش من به هم نمي ريزد. شايد كه نه حتمن تسكين اند. كاش پاك شان نكرده بوديد.

Shahireh said...

ممنون
چه افتخاری ازاین بالاتر
:)