Tuesday 15 September 2009

Connection

Attar tomb, Neyshabur, Iran

5 comments:

aug said...

يك كار خوب و عميق
:)

عنوان خيلي خوب انتخاب شده

يك پسر كم سن و سال كنار مدفن كسي كه سالها پيش عمرش تو دنيايي كه پسر زندگي ميكنه، تموم شده

كليه حالت هاي ژست پسر هم خوبه
راجع به اين كار خيلي ميشه صحبت كرد

Unknown said...

یک کار خوب پر خاطره
...............
میگم یادتونه که لج ما رو در آوردین و
چند لحظه ای نذاشتین از اینجا عکس تک داشته باشیم
حالا که نگاه می کنم ...می بینم هی داشتین قدم می زدین

یادمون باشه یه روزی تلافی کنیم
:D
:)

Shahireh said...

aug
ممنونم من خودم هم اینو خیلی دوست دارم
نگاهش یک حالت بهت و احترام رو با هم داره

مهدی گل کار طرقبه
مرسی آقای گلکار
ولی منظورتون چیه که لج شما رو درآورده بودم!!!! من به این مظلومی و این کارها؟ فکر کنم که اشتباه گرفتین
:))))))))))))))))
در ضمن مگه قراره که همه عالم و آدم بی حرکت باشن که شما میخواهین عکس بگیرین
:))))
نمیشه که شهر رو قرق کنیم که شما دوربین دستتونه
درسته؟
:D

Unknown said...

دراین که شما مظلومین شک دارم چن شما شهیره هستین
:)
ولی وقتی چند تا شخصیت مهم از یه شهرستان دیگه و یک کشور دیگه برای بازدید و عکاسی یه جائی رو اشغال می کنن....خب باید کاملا قرق باشه دیگه
بعدشم کی گفته که من عکاسم
:))))
ما فقط دوربین بدستیم
:D

Shahireh said...

:)))
راست میگین حق بود که در حضور شخصیتهای دوربین به دست خراسانی بی حرکت و دست به سینه می ایستادیم
تا دستور حرکت صادر بشه

یاد گرفتیم برای دفعه بعد
:)